Ես հունվար ամիսը շատ ուրախ անցկացրի։ Հունվարի 9-ից մենք գնացինք դպրոց, բայց դաս չէինք անում, որովհետև մեզ մոտ սկսվեց ձմեռային ճամբարը։ Մենք բաժանվեցինք տարբեր ջոկատների՝ ընթերցասերների, մաթեմատիկայի, դիզայնի և օտար լեզուների։ Ես ընտրեցի ընթերցասերների ջոկատը։ Մենք ճամբարի ընթացքում  տարբեր խաղեր էինք խաղում, ստուգատեսների էինք մասնակցում։ Հունվարի 9-ից սկսվեց Digitech-ը։ Ես շատ նյութեր եմ ներկայացրել և հուսով եմ, որ որևէ անվանակարգում կհաղթեմ։ Մենք նաև մեր ջոկատով որոշեցինք «Փոքրիկ իշխան»-ի ընթերցում-ներկայացումը բեմադրել։ Ճամբարային օրերը շատ հետաքրքիր անցան։ Չմոռանամ ասել, որ ճամբարի օրերին մենք սահնակ էինք քշում և ձնագնդիկ խաղում։
Ես մասնակցել եմ բնագիտական ստուգատեսին և ներկայացրել այս նյութը, որը կարող եք դիտել այս հղումով.
svetlanahambardzumyan.wordpress.com
Visit the post for more.

 

Այս նյութը ներկայացրել եմ «Ես խոհարար եմ.» նախագծի ընթացքում:
«Ամանոր» նախագծի շրջանակներում տարբեր աղբյուրներից հավաքել և այս նյութում ներկայացրել եմ, թե ինչպես են տոնում Ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը Շվեդիայում:
Ներկայացնում եմ “ОСЕНЬ” նախագծի շրջանակներում կատարած իմ աշխատանքը՝ Осень в моём городе.
svetlanahambardzumyan.wordpress.com
Visit the post for more.

 

 Աշնան թեմայով կատարված աշխատանքներ են՝ Աշունը տարբեր երկրներում, Հանելուկներ աշնան մասին, Աշունը երաժշտության մեջ.
svetlanahambardzumyan.wordpress.com
Visit the post for more.

 

svetlanahambardzumyan.wordpress.com
Visit the post for more.

 

 

Ներկայացնում եմ իմ երաժշտական նյութը՝ տարեվերջյան հաշվետու համերգից.

 

Սա էլ անգլերեն բանստեղծություն ձմռան ամիսների մասին.
 
Այս նյութերից շատերը ես ներկայացրել եմ Digitech-ին՝ տարբեր անվանակարգերում:
