Երկուշաբթի: Օր 1: Հունվարի 11
Երկուշաբթի, առաջին ժամին մեր ջոկատավարը մեզ ներկայացրեց, թե ընդհանուր առմամբ ինչ ենք անելու մոտակա մեկ շաբաթը: Ի դեպ, մեր ջոկատավարը Լիանա Հակոբյանն է: Երկրորդ ժամին գնացինք քանդակագործության, որից հետո՝ պարի: Պարից հետո ունեինք երեք դասաժամ, որի ընթացքում մենք խոսեցինք ճամբարային ստուգատեսների մասին և քննարկեցինք դիջիթեքի հայտերը: Նաև լուծեցինք 2020թ.-ին կայացած մաթեմատիկական օլիմպիադայի խնդիրները:
Ճամբարային գործունեություն։ Օր առաջի։ Հունվարի 11
Երեքշաբթի: Օր 2: Հունվարի 12
Երեքշաբթի, առավոտյան ընդհանուր պարապմունքից հետո մեզ մոտ տեխնոլոգիայի դասաժամ էր, որի ընթացքում ոմանք նկարում էին, ոմանք սովորում ցանցի շնորհիվ տպել և ստանալ գեղեցիկ ծրարներ: Երրորդ և չորրորդ դասաժամերին մասնակցեցինք ընտրությանը, վերջի ժամին էլ ջոկատով քննարկեցինք երկուշաբթի օրվա օլիմպիադայի լուծված խնդիրները:
Չորեքշաբթի: Օր 3: Հունվարի 13
Երեքշաբթի օրը <<Սովորող, սովորեցնող>>նախագծի շրջանակներում՝ ես, Օֆելյան, Միլենան և Արփին գնացինք Արևելյան դպրոց և համատեղ դաս արեցինք չորրորդ դասարանցիների հետ: Միասին բանավոր հաշվարկ արեցինք և մենք սովորեցրեցինք նրանց երկնիշ թվի բազմապատկումը 11-ով, օգտվելով արագ բազմապատկման հնարքից:
Ժամը 12:55 էլ, ավագ դպրոցում մասնակցեցինք <<Geogebra-ն դինամիկ մաթեմատիկայի ծրագրեր>> սեմինարին:
Հինգշաբթի: Օր 4: Հունվարի 14
Հինգշաբթի այցելեցինք բնատեխնիկական թանգարան:
Ուրբաթ: Օր 5: Հունվարի 15
Հինգշաբթի մեր ջոկատից Օֆելյա Անդրեասյանը անցկացրեց վարպետության դաս Արևելյան դպրոցի «Թարգմանիչների» ջոկատի, «Թատերական» ջոկատի, իններորդցիների և քոլեջից մի խումբ ուսանողների համար:
Օֆելյան և մեր ջոկատի մյուս մասնակիցներով ներկայացրեցինք https://learningapps.org/ կայքը և ցույց տվեցին, ինչպես կայքում գրանցվել, ինչ խաղի տեսակներ կան այդ էջում և ինչպես պատրաստել դրանցից յուրաքանչյուրը:
Վարպետության դասից հետո ամփոփեցինք ամբողջ շաբաթը: