POEMAS DEDICADOS A LAS MADRES: Բանաստեղծություններ նվիրված մայրիկներին: Թարգմանություններ

A MI MADRE — մայրիկիս

Me dio la vida — նա ինձ կյանք տվեց
me dio su amor, — նա ինձ տվեց իր սերը
y yo se lo pago — և ես վճարում եմ նրան
con mi corazón. — իմ սրտով

Ella es muy linda — նա շատ գեղեցիկ է
Ella es mi madre — նա իմ մայրիկն է
Ella es la estrella
que mi camino abre. — նա աստղ է, ով իմ ճանապարհն է բացում:


MI MADRE — իմ մայրիկ

¡Qué azul es el cielo! — ինչքան կապույտ է երկինքը
¡Qué blanca es la arena! — ինչքան սպիտակ է ավազը
¡Qué linda es mi madre,
tan dulce y tan buena! — ինչքան գեղեցիկ է իմ մայրիկը, այնքան քաղցր և այնքան լավը:


CADA DÍA — ամեն օր

Cada día mamá
está más linda. — ամեն օր մայրիկը ավելի գեղեցիկ է:
Cada día
la quiero más. — ամեն օր ես նրան ավելիշատ եմ սիրում:
Al otro día
la extraño más. — մյուս օրը ես ավելի շատ եմ նրան կարոտում:
Es por eso
que cada día —
con mamá
vale más. — այդ իսկ պատճառով, մայրիկի հետ ամեն օրը ավելին արժե:

Մարտի 3: Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի  « Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ»

Սիրելիներս, այսօր  փորձում ենք լուծել մաթեմատիկական ֆլեշմոբի  « Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ» բաժնից 1-5 խնդիրները